God morgon

Jag sitter här lite halvt sömndrucken och dricker kaffe. Önskar att jag fick sova längre, att dygnet innefattade ett fler antal timmar. Men det är ju omöjligt, så vad gör man inte. Jo man går upp vid sju, lika färdig som en zombie, och förbereder sig för ännu en skoldag. Jag ska i och för sig inte klaga, min vän Amer gick upp vid kl halv 6 i morse - han har sin första körlektion idag! Stolt jag är, haha!

Apropå körning, jag övningskörde lite igår, och rätt som det är råkar jag köra upp på trottoarkanten. (Hoppas min körskolelärare inte läser det här.) Jag säger bara såhär, tur att det inte var nån på trottoaren, haha. Det är lite konstigt det där med körkort, för ibland känns det som att jag är jättenära, det känns som jag kan allt osv. Men så ibland - som när man t.ex. råkar köra upp på trottoaren - då känner man sig inte fullt lika nära längre.

Jaja, onsdag idag då. Först står engelska på schemat, och därefter franska. Love franska, not. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0