God morgon!

Hej alla glada! :)

Idag är det måndag igen, och jag känner mig väldigt peppad för vad denna vecka har att erbjuda. Jag hoppas på att jag kommer reda ut saker och ting när det gäller skolan, eftersom jag ska på ett möte imorgon med kurator och rektor. Nej, jag är inget IG-barn som måste gå på möten där rektorn skäller ut mig, men eftersom jag missade så mycket i skolan när jag var i Spanien i 2 veckor och sjuk i 1 vecka, så känns det skönt att ha ett möte där man hjälps åt att hinna ikapp. Älskar vår skola! Alla lärare är verkligen måna om att man ska få den tid som krävs för att hinna ikapp. Så stort eloge till alla lärare på CIS!

Nu sitter jag och äter frukost - kaffe, bravojuice och smörgås. Gott elle? Ja. :) Nu har jag inget mer intressant att skriva, så ni får helt enkelt vänta på nästa update.

Ha en bra dag, pusshej. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0