Friday

Nu var nationellt prov i engelska klart då. I alla fall hör- och läsförståelsen. Skönt! Vet inte hur det gick, men jag tycker oftast att hörförståelse är rätt så svårt. Så jag lägger all min energi på uppsatsen som man ska skriva. :)

Nu har jag, Felicia, Amer och Annie precis varit på Akademikrogen och ätit. Fyfan vad mat är gott, och jag är så himla glad att jag har fått min matlust tillbaka. Thank God! Om en kvart börjar Svenska C-lektionen, då vi ska förbereda ett informellt tal. Jag ska prata om Norma Jean Baker. Är det någon som vet vem det är?

Ikväll ska jag, Amer och Felicia gå och se Clash of the titans, den ska vara bra har man hört! Lite bio och vin kan väl aldrig vara fel? ;D

Ha en bra fredag, gott folk!


Kommentarer
Postat av: Felicia

Hey there pretty!

Ok... harder than i thought! well, basically... good blogg!

over and out xx

(oh, and where did amer find this 'gästinlägg'? because i cant find it!)

2010-05-07 @ 12:53:27
Postat av: Felicia

sorry for ruining your blogg!

2010-05-07 @ 12:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0