Fredag, 09.00

Idag är det fredag igen, och jag sitter här hemma. Mina intuitioner var att gå till skolan, men efter en nästintill sömnlös natt kände jag att det inte var värt det. Om jag hade gått till skolan hade jag ändå känt att jag inte bidrog med något. Har fortfarande ont i halsen och ont i huvudet. När det går över? Ptja, aldrig?

Håller tummarna för Adam att det går bra på Landskampen i alla fall, nu när både jag och Linnéa är hemma. Han blev sur för att jag stannade hemma, och det kan jag till viss del förstå, men samtidigt känner jag att om man är sjuk ska man faktiskt ha rätt att vara hemma. Men jag hade väl inte varit särskilt glad om mina två gruppmedlemmar lät mig ta en debatt helt själv heller. Men men, that's life och det finns inte så mycket det går att göra åt denna situation.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0