För hennes kärlek är smidig, inte en dag för tidig

God dag allesammans!

Kom nyss hem från Öland efter att ha varit på farfars begravning. Den var väldigt fin, och jag grät en liten skvätt, men nu känns det bra igen. Han mådde inte bra, och han har längtat efter farmor i snart fem år, så det känns skönt att han har fått komma upp till henne igen. :)

Jag börjar bli lite smått nervös nu, för snart ska jag iväg och prooovjobba. Nervigt! Men det värsta som kan hända är ju att jag gör fel, och det är ju faktiskt tillåtet när man är ny och jobbar FÖR FÖRSTA GÅNGEN. Åh, pirrigt! Längesen jag kände den här känslan, har ju haft samma jobb i två och ett halvt år nu. Hihi... Spännande!

Efter jobbet ska jag eventuellt hem till Hanna för en liten fredagsfika och uppdate med vännerna, och sedan ska jag hem för att slinga mitt hår. Det blir ingen utgång för min del, men imorgon är risken desto större!

Ha en bra fredag, och sup inte bort allt förstånd. ;)





Lite gladis-bilder från Spanien. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0