En dag som denna ler du mot främmande människor

Hejsan!

Så har ännu en helg gått, jag hoppas din har varit lika bra som min har varit. Fredag tills igår tillbringades i Oskarshamn där det hände lite allt möjligt. På fredagen gjorde vi inte så väldigt mycket, tittade på en film och tog det lugnt. På lördagen slingade jag håret samtidigt som Fredrik vaxade bilen.

När jag hade slingat klart mig klippte jag håret på Fredriks lillebror Vilhelm och skapade en blogg åt Martina (Fredriks mamma). Efter det åkte jag, Martina och Hanna (Fredriks syster) till Oskarshamns marknad. Jag hittade inget speciellt, men det var mysigt att bara gå omkring lite.

När vi kom hem så åkte jag och Fredrik iväg på en liten tur. Vi tittade på "Gök-Ida"-huset, som är ett spökhus. Usch! Vi hade egentligen tänkt titta på det dagen innan, men jag vågade inte hihi. Därefter åkte vi hem och började göra oss i ordning. Fredrik blandade mig drinkar och sedan bar det iväg. Vi åkte till någon hemmafest i Mösterås, som visade sig bli rätt trevlig. :) Han som bodde där hade lite roliga djur, en papegoja som pep galet högt och bet en kille som ville "klappa" fågeln, och en hund som klämde fast med tassarna på ens ben för att sedan börja jucka mot en hejdlöst. Haha, galna djur som sagt.

Vaknade igår, bakis och trött. Men ingen vila, nej. Vi åkte hit till Kalmar för att äta lite på IKEA och skjutsa Maria till jobbet, sedan åkte jag och Fredrik hem hit till mig och vilade lite. Sedan duschade jag, och därefter var det dags att åka in till Stadsparken för att titta på alla fina människor som hade bal igår. :) Lägger upp lite bilder på det senare! :)

På kvällen var jag och Fredrik hemma hos Maria och Alexander. Vi åt lövbiff, klyftpotatis och café de paris (nåt smör), och sedan jordgubbar med glass som efterrätt! LOVE strawberries, jao! :)

Nu måste jag skynda mig kom jag på, jag måste gå till bussen om tjugo minuter och här ligger jag i sängen i morgonrock och har inte ens borstat tänderna eller någonting. Hurry hurry!

Lägger upp bilder och sånt där senare idag, ha en bra dag och glöm inte bort att le mot främmande människor! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0