Det hörs en röst som är saknad, det bultar till i ett flämtande hjärta.

God morgon!

Har ni sovit gott? Jag har sovit kanon, trots att jag har börjat inbilla mig att spöken finns. Det är sjukt jobbigt, varje gång jag sluter ögonen blir jag paranoid och inbillar mig själv att det står nån vid sängkanten. Det gör det aldrig. Men det kanske är för att jag är så sjukt rädd. Vet ärligt talat inte vad jag skulle göra om det verkligen stod någon där. Usch, vill inte tänka på det.

Nu ska jag gå och klä på mig och sedan åka till skolan. Vi har engelska nu direkt på morgonen, och efter lunch har vi franska. Jag fick reda på att vi har nationellt prov i franska nästa onsdag. Kul att jag får ta del av sådan information. Känns bra!

Ha en bra daaog! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0