Det är en saga i sig att vi funnit varann

Dags att åka till ikke minsann! För er som inte vet vad ikke är för något, så är det ju IKEA jag pratar om (såklart?). Egentligen hade jag tänkt att ladda upp alla bilder från i helgen och plugga lite och andra små grejer, men det hela började med att Maria skrev till mig på Facebook. Såhär såg det ut:

Maria: Hej Nicole!

Jag: Hejsan!

M: Vad gör du för något?

J: Inget speciellt, tänkte uppdatera min blogg lite och sen plugga inför ett prov jag har imorgon. Har massor att göra!

M: Okej, jobbigt! Du har inte lust att följa med till IKEA då?

J: JAG KOMMER SNART!

Hahaha, så från att säga att jag har "jättemycket" att göra, så är jag så billig att jag säger att jag följer med till IKEA utan tvekan. Men det är ju faktiskt IKEA vi pratar om, och det är inte något man säger nej till (trots att jag var där igår haha.)

Så snart bär det iväg till ikke, kul jao! Men vet ni vad som är snäppet roligare? Jo, det är såhär att jag loggade in på mitt internetkonto och skådade att jag har 1000 kr mer på kontot än vad jag expected! Trodde att jag max skulle få halva studiebidraget denna månad, eftersom man inte går i skolan hela juni ut. Men så var det icke, och det kommer jag att vara evigt tacksam för! (IKEA också, förmodligen.)

Ha det så bra, jag LOVAR att lägga upp bilder senare, ihih.

Kommentarer
Postat av: Martina

jo jag skulle bara säga att du skriver så kul!

egentligen skulle jag också testa hur man kommenterar!!:)



jAG ÄR EN SÅN HACKER,OJ Sstora bokstäver!!

2010-06-01 @ 11:29:45
URL: http://martinamartin.blogg.se/
Postat av: Nicole

Hahaha! :)

2010-06-01 @ 19:20:54
URL: http://annalinneanicoles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0