BLACK EYED PEAS

Black Eyed Peas platta som under 2009 är bara ännu ett bevis på vilka kungar de är. De första låtarna som fastnade på min hjärna var såklart "Boom Boom Pow", "I gotta feeling" och "Meet me halfway". Men när man hör flera bra låtar från samma grupp och samma platta, så blir man nyfiken om vad resten av albumet har att erbjuda. Och jag måste säga att Black Eyed Peas's "The End" slår andra plattor med hästlängder.

De har festlåtar ("Rock that body", "Boom boom pow", "I gotta feeling" m.m.) samtidigt som de har lite lugnare låtar (t.ex. "Meet me halfway" och "Alive") och låtar med tänkvärda texter ("One tribe"). De är så jäkla mångsidiga att jag blir helt tokig, jag kan inte bli mätt på deras låtar helt enkelt! Jag vill bara ha mer!

Har du inte lyssnat på fler låtar än de som har tjatats ut på radion än? Gör det! Det finns så många fler bra hits förutom "Meet me halfway" och "I gotta feeling" på denna skiva.

Black Eyed Peas - The End

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0