Bilder från Spanien

Som ni kanske vet spenderade jag två veckor (en vecka i San Roque och en vecka i Málaga) i Spanien för inte så längesen. Tänkte visa lite bilder för er:


Jag och Annie vid stationen innan avfärd :)



Första kvällen i San Roque, en massa svenskar och spanjorer.



Vi plockade en massa vackra snäckor vid en strand. :)



En gruppbild på samtliga som åkte från Sverige - elever och lärare. Härligt gäng! :)



På "sightseeing" i San Roque. Här sitter jag i en dom/talarstol.



En dag fick vi åka till en golfbana. Fick slå bollar på ranchen och köra golfbil. Galet kul! ;)



Min spanjors föräldrar kände några som hade hästar, så en dag åkte vi dit och red. :)



Vi fick åka till en jättefin sandstrand, sjukt vackert!



Wiiiee..



Söt-Annie kände sig glad och fri. :)



Vi fick vara med i San Roques lokalTV.



Det var inte ofta det var sol i San Roque, här sitter vi ute under ett av de sällsynta tillfällena.



Här kommer bilder från den andra veckan, som spenderades i soliga Málaga:




Det blev många kvällar med vin och choklad. :)



Maja B, Josefine, Linn och Annie på balkongen. :)



:)



Utsikten från vår balkong. :)



Petter och ett par fina byxor :)



Maja och Tati vid marknaden.



Det fanns hur många sådana här marknadsstånd, med armband som kostade 3 euro, lite svårt att bestämma sig. ;)



Josefine och Annie på en fin tapas-restaurang.


Hade två underbara veckor i Spanien, saknar det redan. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0