wednesday

Igår hade jag och Fredrik 6 månader. Vi åt tacokyckling med MAJS <3 och vitlökssås. Sedan doppade vi frukt i choklad och sjöng en massa sånger till Fredriks elgitarr.

Idag ska jag först gå på franskan från klockan 12 till 15. Sedan blir det en sväng till körskolan där jag ska sitta och nöta teorin... Ska nog gå runt och lämna ut ett antal CV i olika affärer också innan jag beger mig till Friskis för att träna. Thomas 19-20, alltid lika kul! :)

Fullt upp idag alltså, lär bli plugg när jag kommer hem också. Men idag är jag väldigt glad, så då spelar det egentligen ingen roll att jag har massor att göra, det känns bara kul..

Ha en bra dag. :) Pussi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0