Svar från bloggerska.

Jomen visst gick det att göra kaka utan ströbröd, halleluja! Vet ni vad, jag har fått svar av en stor bloggare när jag skickade ett mail till henne. (Woow!) Trodde aldrig att sådant hände, trodde de var divor som satt högt uppsatta på sina pedistaler och ignorerade alla mail från sina fans. Dock inte denna bloggerska! :)

Hon gav mig en massa tips på hur en blogg blir intressant och hur man lockar till sig läsare... Fick många kloka tips, bl.a. att man ska lägga ut mkt bilder och klipp, och det vet man ju själv att bilder och filmklipp fångar ögats uppmärksamhet mer än en massa text.

Jaja, nu måste jag ta tag i mitt studerande. (Låter mkt mer vuxet än att säga pluggande, haha.) Ska skriva ett arbete om jordbävningar; välja en specifik och beskriva den, beskriva hur de uppkommer och så vidare...

Nähe lägger väl upp en intresseväckande bild på San Andreas-förkastningen då, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0