Slarver

Imorse vaknade jag av att fredrik hade gjort te på sängen till mig. Gullig :) Därefter kom mamma och pappa in och sa att det strax skulle komma ett par målargubbar och sätta igång med omtapetseringen. Klockan blev åtta och de kom, ca en timme senare åkte de iväg igen. De sa att de skulle "äta lunch". Klockan nio på morgonen? :P I alla fall, eftersom jag tänkte att jag började kl 12.00, så började jag städa mitt rum, skriva ut CV som jag ska lämna ut idag och föra över pengar till mitt konto som ska användas till riskettan som jag ska gå på idag. Jag åkte in till skolan redan vid tio eftersom jag hade gått upp så tidigt och hade tråkigt hemma. När jag väl kommer in till skolan så är det ingen här. Det är tomt, endast ett fåtal personer som står vid biljardbordet och spelar, och ett par tjejer som sitter i korridoren. Skulle jag hosta så skulle det eka till andra sidana av skolan. "Var fan är alla?", tänkte jag. Det är då det kommer fram två tjejer till mig och säger: "Men det är ju en sådan där Lika behandlings-föreläsning idag." "Fan" är det enda jag säger när jag väl förstår varför Amer frågade om vi skulle cykla till skolan idag. Jag hade avfärdat honom med argumentet att jag börjar vid 12 och han vid 8. Men eftersom det var lika behandlings-bajs-dag, så var det ju därför han frågade. Jaja, så kan det gå. :) Ha en bra dag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0