No one cares about you.

Det är inte så konstigt att så fort något händer så är ni involverade på något sätt, ni mår helt enkelt bra av att vara elaka. För ni är inga snälla människor, och dessutom finns det inga som tycker om er, mer än ni själva. Haha, egentligen är det lite komiskt. Men, jag är inte bitter, faktum är att jag mest skrattar åt det.

De enda som förlorar energi och tid på det här är ni - ni får sitta och snacka och älta och ditta och datta hur länge ni vill, för guess what?

- No one cares about you.

(Jag ursäktar för att jag över huvud taget skriver ett sådant här inlägg, det är inte likt mig, jag vet. Men ibland måste man avreagera sig litegrann, och eftersom de personer som jag skulle vilja prata med springer och gömmer sig så fort man närmar sig, så hoppas jag att de går in och läser det här istället. So long!)

Kommentarer
Postat av: Amer

Haha! Jag håller verkligen med dig. När något är fel så är det fel och då kan det inte vara rätt hur mycket man än vill att det ska vara det. Darling, you know what it all comes down to? We just gotta pick our ugly weeds, and keep our beautiful flowers! :) <3

2010-03-31 @ 19:43:59
Postat av: Nicole

Du har så rätt min vän, :)

2010-03-31 @ 19:45:31
URL: http://annalinneanicoles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0