Hola

Fick nyss reda på att jag snart kommer att flytta in i mitt nya rum! :)) (Min lillebrors gamla.) Det ska bli så kul! På måndag kommer målarnissarna hit och tapetserar om mitt rum. Jag kan knappt bärga mig, jag kommer nog stå utanför med både säng och hyllor, redo att flytta in, samtidigt som de stressar för att bli klara. Haha. :)

Kommer ni ihåg hur tapeterna såg ut? Om inte så är det dessa:

(Vänstra är fond.)

Lite svårt och se det ur ett helhetsperspektiv när man ser det där lilla, men jag ska ta lite före- och efterbilder, så ni både kan se hur det var innan och resultatet. Om jag är såhär uppspelt nu, undra hur uppspelt jag kommer vara när det är dags att gå till IKEA för att inhandla nya grejer till rummet?! :D

Kommentarer
Postat av: Amer

Och vem har du bokat för att handla på IKEA? :)

JO MIIIIIG!

Hoppas jag i alla fall! Det är bäst för dig! :)

2010-03-17 @ 19:16:40
Postat av: Tanja

Ja det blev dem tapeterna som jag röstade på! :)

Det kommer bli super fint! :)

2010-03-18 @ 16:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0