Helluuu

Nu var det måndag igen, ja och dags för en ny skolvecka! Hoppas att ni alla har hunnit vila ut er ordentligt i helgen. Idag hade jag sovmorgon till klockan 12.15, så jag och Fredrik låg kvar och sov till ungefär 10.00. Galet skönt. :) Hade dock väldigt ont i magen imorse, så jag var väl kanske ingen ängel.

Hade samhälle i två timmar, sen fick vi sluta. Skönt! Jag och Amer gick till Kallskänken och åt varsin baguette, mums elle? Därefter var Amer tvungen att åka eftersom han hade hemspråk vid klockan 16.00. Jag gick vidare in mot stan för att först få en hudkonsultation på Make Up Store. De tipsade mig om vad jag ska ha för rengöringsprodukter till mitt ansikte. Införskaffar mig nog den serien när min nuvarandra tar slut. Dock kostar hela serien ca 800-900 sammanlagt. Men är det bra så kan det vara värt det!

Därefter gick jag runt i olika butiker och frågade om de sökte säsongsjobbare inför sommaren. Jag hoppas på ett speciellt ställe där jag känner en som jobbar, men vi får se. Det är för tidigt för att säga något än.. :) Håller tummarna dock.

Nu ska jag plugga geografi, har världens största prov imorgon. Help me god!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0