Berga hotel + 2

Igår var det födelsedagsmiddag och fest som stod på schemat hemma hos fröken Karlsson. Det visade sig bli en mycket trevlig kväll med god mat, trevligt umgände och mängder av alkoholhaltiga drycker.

Sofie, jag och Johanna. Fint att jag måste ducka för lampan, haha.


Jag och Johanna :)


Emma och Hanna poserar :)


Hanna och Karro :)

Födelsedagsbarnet öppnade paket. Hon fick en trippeltång, presentkort på Make Up Store och presentkort på MQ.


Fjant :)


Haha roligaste bilden! Johanna var inte nöjd med mitt sätt att fotografera henne ;) "Nej Nicole, det där funkar inte."


Haha Hanna var överförfriskad!


Jag och Elle..

En bild på mig, Karro och Ellinor får avsluta denna kväll. Muy divertido! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0