When tears are falling down your face, I will dry them all.

Hade inte mer än hunnit slänga på mig bikinin när jag kom på den fina sommarean som nu är i full gång i Kalmar stad. Var inne på MQ igår och hittade ett par jeans som jag gillade. Ska nog dit och fynda lite innan allt snyggt är slut.

Jag rekommenderar folk att åka in till stan och titta lite i butikerna, många utav dem har halva priset på en stor del av sortimentet. Men jag har lovat mig själv att inte köpa saker som jag inte behöver.

T.ex: Jag behöver jeans, sommarklänningar och en jeanskjol för tillfället. Då är det ju inte ok att åka in till stan och köpa en kofta och ett par trosor istället. Got it? Haha, vet inte om jag förstår min regel, för det är inte sällsynt att jag kommer hem med något helt annat, hehe.

Brao, för nu ska jag ut i solen, måste ta vara på varje stråle! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0