We're gonna set fire on this night

Sjöng nyss lyckligt i duschen, för att jag var just det - lycklig. Har gjort klart plugget inför imorgon, och det är inte många uppgifter och prov kvar tills det är sommarlov. Jag har kämpat hårt de senaste veckorna för att lyckas komma ikapp efter min hemmavistelse under den tid jag hade halsböld.

Och det verkar faktiskt som att det börjar ge resultat. Fick reda på resultatet på Krig- och konfliktprovet idag, det högsta betyget av dem alla! Det gjorde mig mycket glad, en confidence boost, helst klart.

Redovisningen imorgon ska vara 3-4 minuter lång, så ska snart ta tiden på hur lång min blir. Har en känsla av att jag måste korta ner den lite, men det vill jag inte. Jag får prata fort helt enkelt! ;)

Jag och Ellinor i februari, det långa håret är ett minne blott. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0