Som ett kliande, svidande skavsår är den tomhet som kvarstår.

Vi gör alla våra val här i livet, och det är de valen som för en åt en viss riktning i livet. Ibland fattar man fel beslut, och förhoppningsvis så går det att rätta till.

Du har gjort ditt val, och det är inget jag kan göra för att påverka det. Det är helt och hållet ditt liv, och det är du som väljer vilka du vill ha i din närhet. Önskar jag kunde göra något, för det känns inte bra, men det är inte lätt att tala inför döva öron.

Jag är trött på det här, verkligen, vill heller inte spela martyr och tycka synd om mig själv. Jag vägrar lägga dålig energi på sånt här, jag är bättre än det. Och jag trodde du var bättre än det här...

Vet inte vad jag ska skriva mer, så hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0