She can kill with her smile and she can wound with her eyes

Heeej!

Jag blev nyss klar med min uppgift i naturkunskapen, så SJUKT skönt! Det enda jag har kvar nu är befolkningspyramiden och en muntlig del i spanska och franska, then I'm setting off for summer holiday's! Halleluja! :)

Jaha, vad händer denna onsdagskväll då...ptja...Selma ligger här bredvid mig i sängen och myser. Ska väl också nämnas att hon är en hund, och inte en människa som man kanske hade kunnat föreställa sig om man var lite väl fantasifull.

Jag borde gå och duscha känner jag, mitt hår är fett och livlöst. Men samtidigt känns sängen väldigt lockande och liksom bjuder in mig till att stanna kvar. Jag är som en gäst som får lov att stanna hur länge jag vill. Och oförskämt och tacka nej vill man ju inte? Neh, duschen får vänta tills imorgon tror jag bestämt. God natt på er, folks!

 

Selma, som valp, sjukt söt!

 

 

Selma, som fullvuxen vovve! Fortfarande lika söt, hihi.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0