Se hur molnen hopas, för att finna tröst

God dag!
Idag är en fin och härlig dag, jag är dessutom ledig! Igår jobbade jag i sju och en halv timme, man kan säga såhär att jag är väldigt ovan vid att springa runt under en så pass lång tid. Men det är kul, det är det verkligen. Trivs så sjukt bra! :) Dock värkte mina fötter och ben något så sjukt mycket när jag började min vandring mot Fredriks lägenhet.
Just nu är jag i Fredriks lägenhet, ska alldeles strax flytta över till Maria och Alexanders lägenhet. Vet inte om jag nämnt det tidigare, men de är på väg till Sevilla i Spanien, och har därför gett mig deras nyckel så att jag kan vattna deras blommor och sova där nåt natt om jag har lust för det.
Och det har jag, tada!
Hm...ja vad händer idag då? Jag ska till körskolan och sitta där så länge jag orkar, måste verkligen sätta raketfart på det nu. Om jag inte jobbar allt för mycket nästa vecka så hoppas jag att jag blir klar med teorin tills slutet av nästa vecka. Hoppas jag klarar det!
Ska även ut och motionera idag tänkte jag, det behövs! När friskis-kortet har gått ut och man inte har investerat i ett nytt sommar-kort är det väldigt lätt att man lägger sig på latsidan, och glömmer bort den sköna känslan av att vara i form. Men jag har blivit påmind, känner mig trött och inte lika glad, och det har faktiskt oftast någonting med motionen att göra. I alla fall för min del, sedan vet jag inte hur det är från person till person.
Så ut och powerwalka i stan då, haha!
För er som är medlem i Facebook-gruppen "Kalmar" vet att Calle Kristiansson från Idol 2009 kommer till Larmtorget och spelar/sjunger ikväll. Vore kanske nåt att se? I alla fall "Walking in memphis" med honom. Den tycker jag om. :)
Hehe, nä nu ska jag inte sitta här längre. Sjukt fint väder ute ju, måste ta vara på dan!
Pusse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0