Och den uppgivna röst som jag nyttjat så illa, fick du att försvinna

Hejsan!

Nu är det inte många dagar kvar tills det är sommarlov. Mitt livs sista sommarlov, om jag inte väljer att bli lärare i framtiden det vill säga...

Idag har jag ägnat min dag åt att förebereda grejer som jag ska ge studenterna imorgon, det finns en risk att de läser det här, så därför kan jag inte avslöja vad det rör sig om. Men kul blir det!

Jag tog även med Selma ut på en liten promenad, vi gick till hundgården i Funkabo. Det var dessvärre bara jag och Selma där, så vi fick leka runt lite istället. Efter att ha varit i hundgården traskade vi hem till Ellinor. Hon höll på och fixa med studentkläder hon ska ha på sig och sånt.

Efter ett tag kom Emma, och så gick vi i samlad trupp hem hit. Nu är Ellinors föräldrar här och tittar på vår cab som är till salu. Hoppas de köper den, så vi kan köpa en annan. Jag skulle vilja ha en av Peugouts cabbar, men pappa står fast vid att franska bilmärken är kassa. Det är inte enligt min åsikt, men men, det är ju han som betalar.

Nu ska jag snart gå över till grannen och klippa deras döttrar Frida och Ellinor. De är så söta! :)

Hoppas ni har haft en trevlig måndag. Puss puss!

Jag, Emma och Ellinor. :)



Kommentarer
Postat av: Martina

Heja Peugeot!! :)

Hur gick det med cabben?

2010-06-14 @ 20:12:14
URL: http://martinamartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0