Och de ord som jag nyttjat så illa, fick du att försvinna.

Hejsan!

Idag ska jag jobba för andra gången på mitt nyfunna jobb - Le Croissant. Jag ska jobba mellan 12-15 idag, så syftet är väl att jag ska få känna på lunchrusningen. :) Hoppas det går bra och jobba, är lite nervös inför att göra de där olika kaffesorterna, det finns kaffesorter jag inte ens visste existerade! Men chefen har sagt att jag inte behöver oroa mig och att jag kommer lära mig med tiden. Guess he's right.

Efter jobbet ska jag göra befolkningspyramiden och plugga lite inför det muntliga i spanska, och efter det, ja då är jag klar, done, finito! (Egentligen har jag franska muntligt på måndag, men det räknas inte.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0