Men det är på dig jag tänker i hemlighet

Vill ni veta hur det gick igår till slut? - Jag åkte till körskolan och satt där i två och en halv timme! Proud_girl_91 liksom..:)

Efter att ha suttit där åkte jag till Maxi för att möta upp Fredrik och hans kompis. Vi handlade litegrann, och sedan åkte vi hem till Fredrik för att äta. Fredrik berättade att hans jobb bjuder på teatern som är i Krusenstiernska gården i år, med Robert Gustafsson och dem. (Kommer inte ihåg vad teatern heter i år.) Kul ju! :D

Idag är det äntligen en SOMMARDAGriktigt! Jag ska bara äta upp min frukost, och efter det ska jag ta på mig bikinin och lägga mig ute på altanen för att schtekaaa! Egentligen skulle jag helst av allt åkt till Öland med någon, men då finns risken att tiden springer iväg, och gör den det så kommer jag aldrig åka till körskolan idag.

Och det har jag lovat mig själv att göra.



Sommar, sommar sommaaar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0