It's like wishing for rain, as I stand in the desert

Hejsan!

Som jag skrev innan hade jag planer på att utforska MQ:s sommarrea, men tro det eller ej - jag hittade faktiskt ingenting som jag ville ha. Eller som passade, hehe. Lite besviken traskade jag vidare i lite olika affärer, men jag gav inte upp hoppet.

Och vet ni vad, det är jag glad över, för jag hittade en massa annat fint, trots att det inte kom från den affär jag först hade tänkt shoppa i!

Här är resultatet av dagens shopping i Calmare stad:



Raklödder och rakhyvel, väl behövt kan jag säga! Min gamla Venus Vibrance har jag haft sedan 16 års ålder. Så ja, äntligen kan jag känna den där "Underbara, helt fantastiska nyrakade känslan" som de beskriver så väl i reklamerna igen. Halleluja!



Två par jeans och lite underkläder. Haha jag vet att jag skrev i inlägget innan att man inte ska köpa grejer som man inte hade tänkt att köpa innan, men det är ju så svårt att hålla fingrarna i styr när man väl är inne i affärerna, haha!

Men men, det var ju rea, och som snål smålänning är det ju bare o passe på! ;) Jeansen är jag jättenöjd med, de sitter hur skönt som helst, och de svarta har jag även tänkt och ha till jobbet. Kanon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0