If I could write you a song and make you fall in love, I would already have you right under my arm.

God söndag!

Har inte uppdaterat på ett par dar nu, det har ju bland annat (som ni vet) varit midsommar. Den spenderades först hemma hos Hanna som bjöd på midsommarlunch, och sedan åkte vi hem till Ellinor i Köpingsvik och grillade. Därefter begav vi oss ner till campingen och Sinus.

Mycket trevlig kväll med dans, sång och trevliga människor! En annan trevlig sak var att jag var nykter, så mitt huvud var smärtfritt även dagen efter. Dessutom hade jag sjukt skoj! Varför blir man inte nykterist egentligen?

Men men, idag åkte Maria och Alexander till Stockholm, eftersom flyget till Sevilla går därifrån. De gav mig deras lägenhetsnyckel - något de aldrig skulle ha gjort, mohaha. Nej då, lägenheten är i säkra händer, ska sova där nån natt när jag ska jobba dan därpå, eftersom det ligger så pass nära...

Imorgon jobbar jag 10-16, lite lagom sådär! Har jobbat där tre gånger nu, och känner att jag lär mig mer och mer för varje gång. Skönt de, det är alltid lite jobbigt att komma ny ju...

Ha det bra gott folk!

ps: Ett tips om ni har tråkigt och inte vet vad ni ska göra ikväll är att se på "The Break Up", med Jennifer Aniston klockan 21.00 på trean ikväll. Har inte sett den tidigare, men verkar bra. Lite skön söndagsfilm sådär. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0