Du springer runt, hyperventilerande i denna turbulens

Jag har ingen ork att skriva för tillfället, det finns så många andra faktorer som suger ur all min energi för tillfället. Huvudorsaken kan väl stavas s-k-o-l-a-n ungefär, och jag bara längtar tills denna vecka är över. För att ni ska förstå lite hur mycket det är, kan jag skriva ihop en liten lista:
  • Matteprov
  • Franskaprov
  • Muntligt prov i Spanska
  • Befolkningspyramiden (skriftlig inlämning i Geografi)
  • Uppsats i Naturkunskap
Jag ska klara det, jag har verkligen bestämt mig. Det spelar ingen roll hur länge jag ska tvingas sitta uppe för att plugga in och skriva klart alla arbeten - de ska bli klara. Jag vill ha ett sommarlov fritt från skolarbeten, och det har jag lovat mig själv.

Hard work, jao!

p.s. Jag lovar att bli roligare om några dagar igen, då jag har ett liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0