Tjena hejsan hola god dag!

Hur är det med er, bloggläsare? Jag vet inte vilka ni är, men jag hoppas att ni mår bra i alla fall... Det gör jag! :) Jag har jobbat hela dagen lång, men känner mig ändå full av energi. Det är bra det där, trots att man har gäster hela dagen, så blir man ändå inte slutkörd efter jobbet, utan det är faktiskt rent ut av lite kul när det är tempo.

Det underlättar mycket att man har bra arbetskamrater, tycker om alla på jobbet. Det är ett ungdomligt, roligt ställe! Har ni aldrig varit där och käkat? - Gör det! Placet heter Le Croissant och ligger längst in i Baronens köpcentrum.

Så sätt på dig skorna (alternativt gummistövlarna en dag som denna) och traska ner mot Baronen. It'd be nice to meet you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0