Men tjena!

Idag mår min hals liiiite bättre än föregående dag, det gäller att se det positivt - det blir ju i alla fall bättre! Idag ska jag göra lite små grejer såsom att sitta på körskolan och svettas, införskaffa mig en ny kalender och lite annat tråkigt som inte är så kul för er att veta.

Erkänn att det är kul att köpa ny kalender? För en person som jag som nyttjar den sjukt mycket, tycker jag nästan att det är som att införskaffa sig sin nya, personliga bibel. Och man gör det ju bara en gång om året, vilket gör det lite extra ordinärt och sällsynt. Kul kul!

Idag är det inte lika soligt som det var igår, i och för sig är klockan bara halv nio så mycket kan förändras, men ja ni vet. Igår var det ju galet varmt! Vi hade 34 grader i skuggan utanför vårt hus, helt SJUKT!

Så istället för att lägga mig och svettas och jäsa som en valross så väljer jag istället att göra lite andra grejer. Men jag tror ju inte att jag kommer att svettas och jäsa mindre bara för att jag inte ligger och pressar. Mina kläder lär nog vara fastklistrade längs med kroppen, och håret kommer ligga i blöta slingor längs med pannan när jag kommer hem. Underbara sommar!

Förresten, jag funderar seriöst på att införskaffa mig en kamera snart, eftersom det är lite tråkigt att aldrig låta er se någonting kul som händer. Dessutom vill jag inte låna min kära mammas kamera hela tiden. Måste skaffa mig en egen som jag kan ha med mig överallt och vara på rätt plats vid rätt tidpunkt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0