L-o-v-e is just another word I've never learned to pronounce

Hejsan!
Nu sitter jag i Fredriks lägenhet och dricker Varma koppen till frukost. Jag känner mig så glad och lycklig för tillfället. Jag trivs jättebra på jobbet, jag har verkligen jättegoa arbetskompisar, och chefen och hans flickvän är också hur bra som helst.
Om jag jobbar med chefen ensam någon dag känns det inte som att man har ögon i nacken, utan som vem som helst på jobbet. Det är skönt tycker jag.
Det händer rätt mycket för tillfället. Idag är jag ledig, så vad jag ska göra är att gå till körskolan ett tag, slinga håret, städa mitt rum (kommer antagligen inte bli av) och ikväll ska jag till Hanna som har förfest. Har inte bestämt mig om jag ska följa med ut än, får se.
Imorgon jobbar jag mellan 10-16, på fredag är jag ledig och då ska jag försöka ta med mig någon på Kalmar marknad. Haha, jag vet att jag är nördig, men marknader är så SJUKT roliga. Tycker jag. ;) Sedan kommer det några familjevänner från Stockholm som ska äta middag med oss och sådär.. Kul kul.
På lördag jobbar jag mellan 12-16 och efter det ska jag träffa Annie och Elin som kommer in till Kalmar, de är sjukt efterlängtade måste jag bara tillägga! Vi ska till Elin och Majas 18-årsfest. Kul kul. :)
På söndag jobbar jag också, så ja, fullt upp hela veckan. Det är lite tråkigt att jag inte hinner uppdatera så mkt, men jag försöker skriva så mycket och så ofta jag hinner, kan och orkar.
Ha en bra onsdag!

Kommentarer
Postat av: Martina

Du blev jättefin men svårt att se nyansskillnaden på fotot! Hur som helst jättesnyggt!!

2010-07-21 @ 21:30:57
URL: http://martinamartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0