Just gonna stand there and watch me burn

Idag har jag varit ledig. Jag har spenderat dagen tillsammans med Amer och Jessica. Har köpt kläder, smycken och presenter till morgondagens födelsedagsbarn. Vi har gått på Kalmar marknad i regnet.
Nu är jag i Fredriks lägenhet, han duschar. Vi ska snart hem till mig, där våra familjekompisar från Stockholm är. Vi ska äta middag, och efter middagen ska jag klippa mina kära bröder. Hehe.
Imorgon väntar en rolig dag. Först är det jobb från tolv till fyra, efter det ska jag hem, duscha och göra mig i ordning, för att sedan bege mig hem till Annie. Därefter ska vi på 18-årspartaj. Hoppas det blir roligt!
Ha en bra helg nu gott folk! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0