HIT eller SHIT

Hfcaoheaorh!½

Sommaren är kort - DET MESTA REGNAR BORT!

Fan vad Tomar Ledin talar sanning... :( Önskar att han ljög.

Jag är så arg och besviken, vad är det här?! Det är sommar; ge mig sol, bad, svala sommarkvällar och paraplydrinkar. Inte maskar, gummistövlar och lockigt hår. Inte regnkappor, inständga människor och vattenpölar.

Jag och regn har aldrig fungerat ihop, det förstör humöret, planerna, och HÅRET. Mitt lockiga hår som jag plattar är inte så förtjust i regndroppar som kommer och löser upp bindningarna i vätemolekylerna som befinner sig i hårcellen.

En annan tråkig grej med kombinationen regn och sommar är att man inte har lika stort urval när det handlar om att välja vilka skor man ska ha på sig.

Sandaler - Nej.
Högklackat - Nej!
Flipflop - Hehe, nej?
Gladiatorsandaler - Nej!!
Gummistövlar - Ja, okej då...


Regn gör mig arg och ledsen, och därför - SHIT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0