En sommarhälsning

Hejsan!

Har tagit ett litet sommaruppehåll här med bloggen, i cirka (ganska exakt) en vecka och två dagar. Känner att det är mycket annat kul som har hänt, plus att det har varit för vackert väder för att sitta inne och blogga. Så är det när det är sommar! :)

Vad har jag haft för mig denna vecka då?

- Jag har hängt mycket på körskolan (snart är det ju banne mig dags)

- Jag har jobbat väldigt mycket, dinero me gustaaa!

- Varit på grillkväll hemma hos Sofie :)

- Gått på Zpanska Flugan och Eclipse med Fredrik :) <3

- Badat och solat så mkt jag har hunnit (vilket har blivit ungefär tre dagar, hard work work)

- Provåkt vår nya cabbe! En finfin Saab, kan inte bärga mig tills den rosa plastbrickan är min och jag äntligen får ge mig ut på vägarna med pärlan. ;)

- Gått och blivit sjuk. :/ Denna punkt borde egentligen inte få vara med på denna lista, för detta är ju som det står i rubriken en sommarhälsning, men ja, jag har blivit sjuk. Surprised, någon? Men jo så är det, var på vårdcentralen idag. Det är nämligen så att min hals har börjat spöka igen. Det de såg än så länge var att det antingen är virus eller ett tidigt stadie av körtelfeber. HOPPAS PÅ DET FÖRSTNÄMNDA!

Men förutom den sista punkten så har jag hittills haft ett helt underbart sommarlov, och jag hoppas det fortsätter i samma riktning framöver! :)

Njut av sommaren kompisar, som Tomas Ledin sjunger i sin fina sommarlåt: "Det mesta regnar bort". Så därför, ta vara på dessa stekar-dagar! ;) Pussi pussi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0