Åh!

Nu är jag trött på den här skiten, och behöver skriva av mig. Jag är inte den sortens person som ligger och är bitter bara för att jag råkar ha lust för det, men nu har jag faktiskt legat i min säng sedan i torsdags, och det är typ det enda jag kan göra.

Det är fint väder ute, folk klipper gräset, äter jordgubbar i solen och småpratar med varandra. Man åker till Öland, campar, solar och badar. Men jag kan inte, och jag är så sjukt trött på att känna denna känsla.

Jag har slitit hela veckan på jobbet, och när det äntligen blir dags för helg, så blir jag sjuk. I min hals. Igen. Kan inte oturen försvinna någon gång? Efter alla dessa gånger då jag varit sjuk, har jag iafl lärt mig att timing är ett begrepp som baciller inte förstår. De ska alltid hoppa fram när man har något kul planerat, något viktigt som står inprentat med röd penna i kalendern, tre prov under samma skolvecka, och så vidare...

Är det någon som känner igen sig, eller är det bara jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0