f

Hejsan!

Dags att sätta igång med bloggen på riktigt känner jag. Tänkte presentera mina vänner, vilket brukar vara uppskattat, varsågoda:

Hanna och Emma.

Hanna, en lugn och snäll vän, men låt inte skenet bedra! Galna kvällar på bistro är inget ovanligt om man slår an med denna madame. Emma är en snäll och pålitlig vän, och även hon har sina galna sidor som tillåter oss att försvinna bort i sommarnatten.

Jag och Ellinor.

Ellinor och jag har känt varandra sedan barnsben, och med barnsben menar jag sedan vi var 4 år. Vi hamnade på samma dagis och samma avdelning i den lilla förlägna orten Köpingsvik. På "Prästkragen" sprang vi omkring och levde loppan, och våra barnasinnen lever kvar än idag. ;D



Jag och Sofie

Jag lärde känna Sofie när jag flyttade till Kalmar. Jag och Sofie var båda två 9 år, och vi visste inte så mycket om livet. Tillsammans växte vi upp på Funkaboskolan och nu idag, 10 år senare har vi både kommit varandra och livet närmare. Det finns så många grejer vi har gjort tillsammans, att jag ärligt talat har börjat fundera över att skriva en bok om alla sjuka grejer vi gjort!

Amer

Denna grabb träffade jag första gången augusti 2008. Vi skulle båda två börja på cis, och vi passade som handen i handsken! Om han är helan är jag halvan, om han är bill så är jag bull. Ja, ni förstår. Vi fungerar inte utan varandra liksom. :)

Tyvärr finns det vänner jag inte har några bilder på, eftersom jag har en relativt ny dator. Men ni vet vilka ni är (Annie och Elin t.ex.:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0