tors e.m.

God morgon, eller god middag kanske vore mer passande! :)

Idag tog jag och Fredrik en rejäl sovmorgon, vilket kändes alldeles berättigat. Fifan vad skönt med lov! Jag låg kvar och vilade, medan Fredrik gjorde pytt i panna med fetaost, bacon och ägg. Till det fick jag kaffe och Oboy med grädde. Måste ju erkänna att jag inte är helt missnöjd över hans kockkunskaper.

Nu har vi gjort oss i ordning, och ska snart iväg till Ohamns "stad" (se: INOM SITUATIONSTECKEN "STAD".) Vi ska gå runt och hitta lite olika prylar till vår spadag som vi ska ha idag. "Jaha," tänker ni, "och vad är en spadag?" Jo kära vänner, det är när man badar i badkaret i flera timmar och har ansiktsmask, hårinpackning och filar fötter och sånt där. Eller nåt...

Haha, ha en bra dag kära vänner, pusse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0