S

Nu ska jag snart bege mig iväg, dags att jobba på Sibylla där jag har jobbat i drygt 2 år. Skönt med extra pengar nu på lovet, hehe.

Många brukar fråga mig hur det är att jobba på gatukök. För att ge er ett ärligt svar, så måste jag nog säga att det finns både bra och dåliga saker med mitt jobb.

+ Ett socialt jobb, man träffar många människor under ett jobbpass.
+ Min chef. Han är förmodligen världens bästa chef - snäll, förstående och lyssnar alltid. 

- Väldigt stressigt jobb. Man måste vara snabb och alltihop ska helst ske samtidigt!
- Sena arbetstider. Man jobbar ofta helg och på nätter, då man helst antingen vill sova eller vara ute och kalajsa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0