Kladdkaka och coca cola

Ja, det är mina två kompisar denna tisdagskväll. Fan, satt nyss på bussen på väg hem från s. Helt plötsligt stannar bussen och plockar upp sju, åtta äckliga tonårspojkar. Störiga och allmänt jobbiga tonårspojkar. Som skriker och gormar med sina målbrottsstämmor. Som inte kan sitta still. Som måste slåss. Som måste försöka vara macho.

Döda!!

Missförstå mig inte, jag är ingen aggressiv person. Egentligen. Det är bara det att när man jobbat hela kvällen och är väldigt trött, då vill man komma hem så fort som möjligt, och den tid som man är på väg hem vill man ha någon jävla ro!

Så, om ni pojkar läser detta - jag önskar er all olycka i livet.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0