friday afternoon

Klockan är 14:37 och här ligger jag i min säng, sjuk. Nyss hemkommen från Oskarshamn. Vaknade vid klockan nio ungefär av att jag kände mig konstig. Inte konstig på ett vanligt, konstigt sätt, utan konstig på ett sjukt sätt. Svalde och kände hur mina halsmandlar var dubbelt så stora, hostade och hörde hur det rosslade till.

Så, jag hade onda föraningar, och rätt hade jag för det har bara blivit värre. Skulle jobbat 18-02.30 ikväll, men som tur var så kunde en annan hoppa in och jobba. Imorgon blir det däremot svårare, finns ingen annan än jag som kan jobba då, vilket innebär att om jag är sjuk så blir jag illa tvungen att åka in till sibylla och steka hamburgare oavsett hur jag mår. Life is life, nanananaaa...

Jag på jobbet för 1,5 år sedan, haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0