.

Nu är det kväll. Och jag är trött. Inte trött på ett "nu-ska-jag-sova"-sätt, utan mer på ett "jag-är-uttråkad-och-less-på-att-vara-sjuk"-sätt. Och det suger.

Min lillebror Adrian har kommit in ett par gånger och försökt vara lite sällskap åt sin sjuka syster, men efter ett par minuter tröttnar även han att vara sällskap åt en snorig och hostande madame som bara ligger i sin säng och dricker varm nyponsoppa. Jag klandrar honom inte, jag skulle också flytt fältet.

Min älskling är upptagen ikväll, han leker med sin killkompis. Jag tycker han borde kramas med honom istället då, annars går ju oanvänd kärlek till spillo, och det vill man väl inte? Dock resonerar inte min pojkvän likadant, han säger att det aldrig skulle komma på fråga. Men varför inte egentligen? Tjejer kramas och pussas ju hej vilt, oavsett om det är med eller utan några promille i kroppen. Så varför skulle inte killar lika gärna kunna visa sina känslor för varandra lite mer öppet?

Ja, det var lite utav mina kvällstankar, som ni märker - jag har för mycket tid att spendera med att göra ingenting. Käre Gud, gör mig frisk!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0