7k

Ja, jag är sjuk. Idag också. Åkte till stan i tron att jag skulle klara av att göra anställningsintervjuer på tom mage och en olustkänsla i hela kroppen. Kunde inte äta något till frukost, så jag beställde en juice och en cheeseburgare på Mc donalds. Jag som älskar mat över huvud taget kunde inte få ner den där burgaren, utan fick istället tvinga i mig den.

Om Nicole inte kan äta, då är något väldigt fel.


Jag och Fredrik bestämde oss för att inte gå på 5000 jobb eftersom jag inte mådde bra. Så jag tog bussen hem, gick och la mig och så sov jag fyra timmar i sträck. Vaknade pigg och alert och tänkte att jag skulle vara kapabel till att hjälpa min bror och Maria med flytten, men nej.

Så ja, vad gör man en söndagskväll, ensam, uttråkad, skruttig? Äter Nesquick-puffar med mjölk såklart! Och läser andra bloggar...och läser vanliga böcker. Det kan vara kul att vara sjuk någon dag, det är sådär mysigt och skönt. Men när man legat däckad i sin säng som en strandsatt val i tre dagar, ja då börjar det krypa i en.

Så, jag måste underhålla mig själv lite innan jag börjar tugga sönder inredningen på grund av tristess. Böcker, bloggar och Nesquick-puffar får duga denna söndagskväll!

Take care. /aln


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0