5000jobb.se

Idag ska jag gå på en rekryteringsmässa i Kalmarsalen, där man kommer möta olika företag som man ska speeddata. Sjukt kul! De söker säsongsjobb, och själva eventet heter "5000 jobb".

Extra kul tycker jag det är att de fokuserar på ungdomar och skapar möjligheter för oss att ge oss ut och skaffa oss erfarenheter (och ja, pengar såklart!).

Just nu ligger jag i sängen och vilar, har inte mått så bra inatt. Tror jag har drabbats av matförgiftning av något slag, blä. Tänker inte gå närmare in på det... :P

Måste gå och göra mig i ordning nu snart, annars kommer jag inte hinna. Har inte hunnit sminka mig, fixa håret eller välja kläder. Men jag tror att det hela handlar om att verkligen vara sig själv. För det är ju dig de anställer, ingen annan.

Har inte hunnit bli nervös än, men det kommer väl. Har aldrig varit på en anställningsintervju tidigare, vilket skruvar upp nervositetsskalan ytterligare. Spännande, spännande!


Kommentarer
Postat av: Annie

Lycka till!!

2010-02-28 @ 17:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0