(O)intressant fakta

Vem är du? Nicole
Vart bor du? I Kalmar
Vilka fler ställen har du bott på? I Stockholm och på Öland. ;)
Har du några syskon? Ja, en lillebror som ska fylla 13 och en storebror som är 21!
Vilken skola går du på? CIS
Vilken linje går du? Sam/sam

Varför valde du den linjen? För att jag inte ville gå frisör och letade efter en bred och inte så begränsad utbildning
Vilket är det bästa du vet? Att skratta med folk som betyder mycket för en.
Vad kommer du göra i sommar? Jadu, sommaren är ju snart över, men jag har jobbat väldigt mycket, jag har även träffat underbara människor, varit på Spanska flugan och varit i Ullared har jag också hunnit med haha.

Hur lång tid tar du på dig på morgonen angående smink/hår? Hm...nu i sommar har jag ägnat en kvart åt att sminka mig och fixa håret varje morgon.
Tränar du någonting? isåfall hur ofta? För tillfället - nej. Men när det är höst- och vårtermin så tränar jag alltid på Friskis. Det är de bästa :)
Favoritgodis? Lakrits och choklad <3
Framtidsplaner? Gå ut skolan, flytta, göra saker som jag velat göra long time, göra saker som jag har lust med just för tillfället. Leva livet helt enkelt!
Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Haha, ingen. Datorn?
Vilken är den senaste filmen du sett? Jag såg 40 year old virgin igår. ;)
Föredrar du att ringa eller skicka sms? Hm...det beror på vad det handlar om och till vem jag ska höra av mig till. Gillar och sms:a, men det är lättare att vara tydlig om man ringer.
Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta
När såg du senast din mamma? Imorse
När vaknade du idag? Klockan 7.

Vilken är din favoritplats? Mormor och morfars landställe utanför Stockholm.
Vilken plats föredrar du minst? Jag vet inte?

Hur stor är din säng? Haha jag är inte säker, men antingen 1,15 eller 1,20.
Vad sover du i? Nattlinne/ingenting
Hur många kuddar har du i sängen? Två stycken
Tycker du om kinamat? Friterad kycklingfilé med jordnötssås, mwaah! Behöver jag säga mer?..
Tycker du om kaffe? Jao, det är gott.
Vad dricker du helst till frukost? Kaffe
Vill du ha barn? Ja, någon gång i framtiden.
Kan du några andra språk än svenska? Engelska, spanska och pyyyyttelite franska.
Har du någonsin åkt ambulans? Naj, naj.
Föredrar du havet eller en bassäng? Vet inte.
Vad spenderar du helst pengar på? Kläder och att äta ute.
Vad har du närmast dig just nu som är rött? Min morgonrock som hänger på dörren.
Hur många hål har du i öronen? Två i varje öra.
Har du någon piercing? I naveln.
Har du någon tatuering? Nej, men vill det. Håller på och försöka hitta en som känns rätt.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Den är inte ställd än, men kommer ställa den på 09.15 ikväll. :)
Var köper du dina matvaror ifrån? Mamma och pappa handlar mat, men om jag någon gång handlar mat så blir det på Berga Centrum, Maxi eller Citygross. Sjukt intressant för er att veta! ;)
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Tycker att det är lika kul att vara bakom som att vara framför kameran. Konstnär och teaterapa på samma gång!
Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? Det beror helt på. Gillar inte att sätta labels på människor. Är det en barnfamilj jag gillar och en vän som egentligen är en ytlig bekant, väljer jag ju såklart familjen, och tvärtom.
Har någon någonsin kallat dig lat? Ja, det måste jag ha gjort. ;)
Använder du huvtröjor? Hm...ja om jag är på väg till eller från gymmet.
Kan du vissla? Oja!
Vem var den senaste som ringde dig? Fredrik :)
Tittade du på tecknat när du var liten? Ja.
När flög du senast? I april

Hur många stolar står kring ditt köksbord? Fyra stycken.
Läser du för skojs skull? Ja, när tiden finns älskar jag att dyka ner i en bra bok.
Har du en stationär dator eller en laptop? En laptop.
Vad har du med dig in på bion? Lösgodis, cola och popcorn.
Vad har du för väder? Regn/mulet.
Vilket är ditt favoritämne? Hm...språk!
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Ärlighet och humor.

Vilken är din mammas hemstad? Stockholm
Din pappas hemstad? Öland
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Det där går i perioder, man måste tillåta sig själv att ta det lugnt, men jag älskar att hålla igång.
Vilken är din favoritfrukt? Nektariner, jordgubbar och vattenmelon.
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Nej.
Hur gammal blir du nästa födelsedag? Tjugo!
Tror du att Gud är man eller kvinna? Haha en shemale? Nej, vet ärligt talat inte vad jag tror.
Gillar du senap? Jaoo, sötstark tack.
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? "Du är en tuff tjej som vet vad du vill. Du klarar mer än vad du tror."
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? NEJ!

Tycker du om att krama folk? Om personen använder deo så är det helt okej ;)
Tycker du att du är attraktiv? Ja, jag har försonats med mitt utseende. (Haha fan vad jag är diplomatisk, jag borde säga: JAG ÄR SÅ JÄVLA SNYGG!!! ;))
Vad är du allergisk mot? Gräs och pollen

Vad blir du avtänd av? Killar som är snygga och vet om det.

Varför gjorde du denna listan? Varför inte. :)


Kommentarer
Postat av: Kussen

Haha fan vad kul!

1. Akta så du inte tar fel sås när du vill ha jordnötssås

2. Skön hemstad för pappa: Öland

3. Håller helt med om det där med snygga killar!

Puss kuss

2010-08-16 @ 15:30:44
URL: http://platos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0