Mälmöö

Här kommer bilderna från Malmö!

Emma vid vår knytfrukost på tåget :)

Hanna och Sofie

Hannis var trött, hon hade jobbat hela natten.

Hola! :)

Gullegull :)

Snygga tjejer framme i Malmö, här letade vi efter hotellet (därav kartan i högsta högg;)

Gölliga

Till sist hittade vi hotellet :)

Fina fiskar

Vi ställde bara av oss våra väskor i ett rum, och så gick vi ut mot stan för att ta del av Malmö shopping

Haha, det ser ut som Hanna blir överkörd sekunden efter bilden är tagen. Kan informera alla om att Hanna fortfarande lever! :)

Efter många timmars shopping satte vi oss och fikade i en galleria. Här har vi en glad Emma och en baguette. :)

Hahahahaha

Vi gjorde oss i ordning för att gå ut och äta

Snygg-Ellinor..

..& Snygg-Emma

<3

Sjukt snygga vänner jag har

På restaurangen

Grraow!

Sjukt gott var det!

Frys-lagg

Men puss

Förfest på hotellrummet :)

Vi hamnade på gästlistan till ett ställe med 25+? En ombyggd båt. :)

Jag blev bjuden på en Strawberry Daquiri

Gullisarna

Jag & Suffe

Hanna :)

Hotellfrukoooost :)

Redo för en ny dag med shopping

 

BK

På stationen i väntan på tåget

Jag och Ellinor på tåget :)

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0