Måndagsbarn

Idag är det måndag, en ledig måndag. Har jobbat fyra dagar i sträck, så idag ska det bli skönt att bara slappa litegrann. Missförstå mig inte, jag älskar mitt jobb men det är viktigt med ledighet aswell! :)

Klockan är bara 10, men jag har redan hunnit vara inne i stan för en körlektion. Det blev körning på motorväg och motortrafikled. Det gick bra! På torsdag blir det landsväg och lite spanska svängar. Muy divertido!

Just nu ligger jag i soffan och har liksom inte lust att ta mig för någonting alls egentligen. Jag måste medge att det känns väldigt skönt. Att strunta i alla måsten för en dag. Jag ska bara göra saker som jag känner för idag. Låta bli att ha på mig mobilen. Läsa Sophie Kinsella's "Karriär & köksbesvär", sova, titta på Desperate Housewives. Laga en enkel lunch. Ta en promenad med Selma. Sova lite till. Kanske blogga ihop ett till inlägg, vad vet jag? Huvudsaken är att jag endast gör saker jag känner för.

Just nu känner jag för att se på Desperate Housewives och göra en kopp te. Ha det bra gott folk!




Slappis!

Kommentarer
Postat av: KusinVitamin

Låter sjuuuukt skönt!! Imorn ska jag åka till mormor å morfars land och då ska jag chilla/plugga som ett djur men det ska bli riktigt skönt =) ha en lugn dag och överansträng dig inte! pöss

2010-08-09 @ 12:21:54
URL: http://platos.blogg.se/
Postat av: KusinVitamin

Låter sjuuuukt skönt!! Imorn ska jag åka till mormor å morfars land och då ska jag chilla/plugga som ett djur men det ska bli riktigt skönt =) ha en lugn dag och överansträng dig inte! pöss

2010-08-09 @ 12:21:55
URL: http://platos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0