Hola :)

Nu har jag kommit hem från Friskis. Jag och Maria hann inte mer än till uppvärmingen och två maskiner förrän en kille från receptionen kom in och skrek med basröst: "Vi stänger!" De stängde klockan 8 ikväll... Klockan 8. VARFÖR?! Kände mig nästan lite bedragen när jag hade bytt om till träningskläder, packat med mig skor, hänglås och hela faderullan, tagit bussen in osv. Men men, jag får ta nya tag imorgon istället. :)

Nu har jag precis ätit pappas korv stroganoff, den är himmelsk. Nu blir det till att plugga teori och sen kanske ta det lugnt. Jag hade visst glömt bort hur trött man blir av att gå i skolan, jag är helt slut! Sedan var jag ju i och för sig ute igår också, så det kan ju ha  sin lilla bidragande effekt.

Imorgon är det sovmorgon för mig, jag börjar inte skolan förrän 12.15. Jag lär nog dra in till körskolan innan dock, lika bra. Vi ska starta upp en ny kurs med Malin som heter Internationell Ekonomi. Could be interesting, let's see.

Jaja, jag vet inte riktigt varför jag skriver kände bara att det kliade lite i fingrarna mina. Tror jag blir lite mer bloggsugen nu när hösten börjar närma sig. Kul för både mig och er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0