Hey folks!

Snart börjar det nalkas skolgång..igen! Det känns faktiskt rätt skönt att det sätter igång igen, jag saknar alltid rutinen, alla kompisar och självklart ännu en anledning till att klaga lite på hur trött och stressad man är. ;)

Har precis kommit hem från stan, jag har haft körlektion i parkering. Jag har fickparkerat, backat in, backat runt gathörn och jag vet inte vad. Jag vill bara att det ska vara avklarat nu, körkortet alltså. Det känns bara som att det är dags nu. Jag känner inte att jag vill dra ut på det längre, jag vill faktiskt ta körkortet. Och det är nog första gången som jag känner så.

Jaha...vad händer annars då? Sov i Fredriks nya lägenhet för första gången igår. Det är en mysig liten etta som ligger närbelägen med Djurängen. Jättefint är det! Jag, Sofie och Emma var även hemma hos Hanna på en liten fika igår. Alltid kul att träffa tjejerna, och vi började planera att eventuellt åka till Malmö nästa helg. Ta en liten weekend i en storstad liksom. Nu hänger det på om jag får vara ledig då eller inte. Håller tummarna! :)

Snackade nyss med Amer i telefonen, saknar den lille spelevinken! På fredag syns vi dock, då vi ska ta buss destination Källa, där Annie kommer stå och vänta på oss med öppen famn! Amer Hatic Blattic fyller nämligen ARTON hela år på söndag, och det ska firas ordentligt! ;)

Just nu sitter jag vid datorn, men annars för stunden håller jag på och skriver små anteckningar från körkortsboken, typ pluggar för mig själv. Vaknade nämligen inatt och fick värsta panikattacken, kom på teorifrågor som skulle kunna komma på mitt framtida teoriprov, och det slog mig att jag inte visste svaret. Jag blev så panikslagen att jag var tvungen att väcka Fredrik och fråga honom om det rätta svaret. Det var då jag insåg att det var dags att sätta igång with the Hard Core Studying!

Nä, nu är det dags att fortsätta med plugget, därefter bär det av mot Le Croissant för lite jobb! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0