Hejsansvejsan

Skola idag, tog sovmorgon till 9. Gjorde klart befolkningspyramiden som skulle varit klar förra terminen. Efter att jag och Nazif hade lämnat in våra arbeten gick vi och käkade. Vårrullar med bulgur och kall sås, gott! MAJS också såklart. <3

Efter lunchen hade vi vår första lektion i psykologi med Monica Andersson. Jag måste säga att Psykologi är ett av de få skolämnen som jag faktiskt ser fram emot att läsa. Det verkar så kul och intressant, och som någon stackare kanske känner till så har jag haft mina funderingar på att kanske någon gång bli psykolog. But hey, who knows?

Efter att vi fick sluta skolan lite tidigare gick jag till körskolan, satt där och pluggade teori i två timmar. Har bara körkortet i huvudet just nu, körkort körkort körkort. Fan vad jag ska hoppa och skrika av lycka, riva sönder och tända eld på körskoleboken när jag har fått körkort. Vilken obeskrivlig lycka det måste vara alltså...

Tog bussen hem, när jag nästan var hemma lyssnade jag på "Leende Guldbruna Ögon", trippade fram i solen, och så sken ett stort leende upp i mitt anlete! Jag kände mig bara så glad. Härligt när sånt händer. :)

Nu har jag precis ätit mellanmål, te och knäckebröd, försöker få igång någon funktion som ska göra att jag kan ladda in bilder på datorn från den "nya" mobilen. Får se hur det går, hehe.

Ska gå och plugga lite till, kanske städa upp lite i rummet. Sedan bär det av till Friskis för en genomkörare på gymmet tillsammans med Maria. Halleluja för prova-på-veckor, det borde de ha oftare! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0