Hej.

Sitter i mitt kök och äter nektarin, uppdaterar mig om info på It's Learning (skolans hemsida) och tänker att jag borde plugga mer teori. Mycket vill jag hinna med! Jag har dessutom varit och hämtat ut "Egoboost" idag, så jag känner att mina läslusar börjar klia inom mig. Saker och ting blir heller inte lättare av att vi efter Svenska-lektionen idag blev ombedda att låna en klassiker från 1900-talet. Men vad gör väl det när man har (obs: enligt lärarna) all tid i världen? Det känns att terminen har startats upp ordentligt, lärarna startar upp nya moment i respektive ämne. Jag gillar det. Det betyder att allt är i sin ordning igen. Tryggheten. Vanorna. Skönt skönt skönt. Näe, jag måste nog slita mig från datorn och dyka ner i min teoribok igen, hej pluggis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0